התפתחות טכנולוגית התלת מימד

טכנולוגית התלת מימד בסרטי הקולנוע ובהדמיות התלת מימד לא תמיד היתה משוכללת ואיכותית כמו בסרטי הקולנוע של היום. בעבר טכנולוגית התלת מימד היתה רק בתחילת דרכה בשנות ה90, ואפשר להגיד שהחלוצה היתה דיסני פיקסאר עם הסרט צעצוע של סיפור שבו השתמשו בטכנולוגית תלת מימד להפקה שלמה שאפילו נראתה די טוב לתקופה.
במשחקי מחשב לדוגמא, בשנות ה90 הטכנולוגיה התלת מימדית היתה מאוד לא איכותית, אך דבר זה לתקופתו היה נחשב מהפכני, כמו שניתן לראות בתמונה המצורפת לעמוד הבלוג את משחק המחשב Tomb Rider, שהיה מאוד פופולרי בזמנו, הדמות מימין היא הדמות באיכות התלת מימדית של שנות 90, והדמות השמאלית היא הדמות מהמשחק האחרון של Tomb Rider. שימו לב לסימטריה החדה בדמות הישנה ולריאליזם שנוצר במהלך השנים בדמות מצד שמאל.

מקור נוסף

פוסטים נוספים