סרט תדמית לעסקים קטנים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

כיום בעידן האפליקטיבי המתקדם שבו אנו חיים, כל עסק זקוק לסרטון תדמית בכדי לקדם את עצמו, במיוחד עסקים קטנים! היתרון של סרט תדמית לעסקים קטנים הוא פשוט עצום. עסק שמעולם לא נחשף במדיה החברתית ובפלטפורמות הדיגיטליות, יוכל באמצעות סרטון תדמית לקדם את העסק שלו מול קהל הרבה יותר גדול. עסק שתמיד היה מקומי יוכל להיות גלובלי ולהפוך ויראלי ומקצועי הרבה יותר. ברוכים הבאים לעולם המתקדם של סרטי התדמית!

מקור נוסף

שאלות נפוצות

סרטון תדמית לפייסבוק

סרט או סרטון תדמית הוא סרט שמטרתו להציג את העסק בצורה הטובה ביותר ובכך לייצר מודעות בקרב הלקוחות. סרטוני תדמית מהווים תפקיד מרכזי בכלל פעילויות המיתוג, השיווק והפרסום של העסק שלכם. סרטי תדמית לעסקים קטנים הינם אחד האמצעים המרכזיים לשם חשיפת העסק. שלא כמו עסקים גדולים ותאגידים, למרבית העסקים הקטנים אין אפשרות להוציא סכומים גבוהים על פרסום ושיווק בטלוויזיה, ברדיו או בשלטי חוצות. על כן עסקים קטנים צריכים למנף את כלל האפיקים הקיימים באינטרנט- בין אם מדובר ברשתות החברתיות, פורומים, אתר אינטרנט של העסק ועוד. כאן למעשה נכנס סרטון התדמית לתפקיד ומהווה "תעודת זהות" לעסק שלכם. סרטוני תדמית לעסקים קטנים מטרתם למשוך את הלקוחות, לעניין אותם, להעשיר אותם בידע וליצור רושם טוב שיישאר בזיכרון של קהל היעד.

כאשר מדובר בסרטוני תדמית לעסקים קטנים, השלב הראשון הוא אפיון הצורך והמטרה. יחד איתכם, נשב ונבין מהם המסרים המרכזיים שנרצה להעביר בסרטון התדמית ולאיזו מטרה הוא משמש- האם מטרתו לסקרן את הלקוחות או שמא להעניק להם כמה שיותר מידע? המסרים כמובן נגזרים מאסטרטגית המיתוג שהגדרתם לעסק. בשלב זה חשוב להגדיר מיהו קהל היעד של הסרטון- האם מדובר בבני נוער, הורים, אנשי מקצוע, נשים/גברים וכדומה. הגדרת היעד חשובה לשם התאמת הסרטון מבחינת שפה, סגנון, אורך ותוכן.

בשלב הבא, נחשוב על תסריטים אפשריים על מנת להציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נגדיר האם מדובר בסרטון ריאליסטי, המציג סצנות, מיקומים ודמויות מהעולם האמיתי או שמדובר בסרטון אנימציה, המשלב בתוכו אלמנטים ודמויות בדו/ תלת ממד.

בשלב הבא יש להגדיר מהי השפה הגרפית אשר מנחה את הסרטון. כאן חשוב לשים לב כי השפה הגרפית תואמת את שאר האלמנטים הוויזואליים אשר כבר הקיימים לעסק לדוגמא: לוגו, אתר.

בשלב האחרון נבצע תהליך איטרטיבי עם הלקוח, על מנת לקבל פידבק בשלב כמה שיותר מוקדם ולבצע שינוים בהתאם.

סרטוני תדמית לעסקים קטנים הינם הכלי האפקטיבי ביותר לשיווק ופרסום, שכן הם מאפשרים להגיע לקהל היעד באמצעות תקציב יחסית נמוך ומוגדר מראש, אותו כל עסק קטן יכול להגדיר בהתאם ליכולות.
כיום מרבית האנשים מבלים את זמנם באינטרנט – בין אם מדובר ברשתות החברתיות, אתרי אינטרנט או אפליקציות ולכן הפצת הסרטון בערוצים הדיגיטליים הנ"ל תאפשר חשיפה לקהל יעד רחב ובמידה והסרטון יהיה מוצלח וויראלי תוכלו גם להגיע לקהל חדש "על הדרך" ע"י שיתופים בין אנשים.

זה כבר שנים שסרטי תדמית הם כרטיס הביקור של כל עסק.עסקים גדולים, חברות אינטרנטיות, תאגידים ועוד.
לכולם יש סרט תדמית היום. לעסקים קטנים לדוגמא, סרטי תדמית הוא פיתרון מעולה, ישנם סרטי תדמית לעסקים קטנים שאינם דורשים תקציב גבוה והם משתלמים לכל כיס. בזכות סרטוני תדמית לעסקים קטנים יכול העסק הקטן לשים את עצמו על המפה ולצמוח בצורה משמעותית בקרב לקוחות,  סרט תדמית לעסק הוא הפתרון המושלם לחשיפה של עסקים קטנים וגדולים כאחד. יתרון משמעותי מאוד הוא שסרט תדמית יכול להיות מפורסם במדיות החברתיות באינטרנט, ולתת לעסק הקטן חשיפה ארצית ולא רק חשיפה מקומית.

על מנת להשיג את המטרות העיקריות של סרטי תדמית לעסקים קטנים- יצירת מודעות וחשיפה, מיתוג, שיווק ופרסום העסק שלכם, יש לוודא שהסרטון מכיל בתוכו מסרים מדויקים וברורים, אופן הגשת המסרים תואמת את תחום העסק (לא נפיק סרט מצויר והומוריסטי למשרד עורכי דין..), ושהוא מכיל אלמנטים אשר מתאימים לקהל היעד.
אלמנט חשוב נוסף שיש לוודא שקיים בכל אחד מסרטי תדמית לעסקים קטנים הוא הצורך או התועלת עבור הלקוח. חשוב מאוד שבתום הצפייה בסרטון הלקוח אשר צפה בו יבין למה העסק שלגם רלוונטי עבורו, למה כדאי לו להיעזר בשירות אתו אתם מציעים או לרכוש את המוצר אותו אתם מוכרים. אם הלקוח יבין מה התועלת ויחליט כי אכן רלוונטית עבורו, יהיה לו קל הרבה יותר להניע את עצמו לפעולה משמע ליצור קשר עם העסק הקטן, לשמור אותו במועדפים לשם פנייה מאוחר יותר או להפנות חברים אשר להם העסק עשוי להיות רלוונטי. בנוסף, גם אם כרגע העסק אינו רלוונטי עבורו אך הלקוח התחבר למטרה ולתועלת של העסק, הוא יוכל בקלות להיזכר בו כאשר יהפוך לרלוונטי עבורו בעתיד.

 

המון עסקים קטנים מוצאים את עצמם עם השאלה הגדולה, מהו המחיר של סרט תדמית?

ובכן, לשאלה הזו אין תשובה אחת, מכיוון לסרטוני תדמית לעסקים קטנים לא יכול להיות מחיר קבוע אחד.

הסיבה היא, שכל סרטון תדמית לעסק שונה לגמרי מסרטון תדמית אחר. לדוגמא :  עסק קטן יכול לבקש סרטון תדמית ובוא ישנו רק כיתוב, מצד שני, עסק אחר יכול לבקש סרט תדמית  ובו יופיעו שחקנים והמון דמויות נוספות. מן הסתם העלות של סרט התדמית עם השחקנים והדמויות תהיה גבוהה יותר מהסרט בעל המילים הכתובות בלבד. ורשימת הדוגמאות עוד ארוכה.

לכן לא קיימת תשובה ספציפית לשאלה: מה המחירים של סרטי תדמית לעסקים קטנים.

ובכל זאת, אנחנו כאן כדי לשפוך קצת אור על הבלבול וחוסר הידע בעלויות, לפני שאתם פונים לסטודיו כדי שיצור עבור העסק הקטן שלכם סרט תדמית.

אז בואו נעשה קצת סדר בכדי שתדעו להגיע עם הכמות המידע הנחוצה בדיוק לצורך קבלת הצעת המחיר הטובה והמשתלמת ביותר.

נתחיל בתסריט ועלילת הסרטון, אם תבואו מוכנים עם תסריט כתוב היטב, דבר זה יכול להוזיל לכם את הצעת המחיר של הפקת סרטון תדמית.

דבר נוסף שיכול להוזיל עלויות בהפקת סרטוני תדמית לעסקים קטנים הוא להגיע מוכנים עם דוגמא של סרטון תדמית אחר שאהבתם מאוד והייתם רוצים שסרטון התדמית שלכם יהיה זהה לו בעיצוב ובמראה שלו. בזכות שלב זה, תעזרו בעצם לסטודיו לאנימציה לתת הצעה מדוייקת ביותר עבור הסרט שלכם, מכיוון שתיאום הציפיות כבר גלום בסרטון הדוגמא ששלחתם.

אצלנו בגלגו הלקוח הוא מעל הכל, ולכן חשוב לנו מאוד שהצעת המחיר תהיה מדוייקת ומתאימה ללקוח. אנחנו תמיד בעד לנווט את הלקוח להשיג את הסרטון הטוב ביותר שהוא יכול להשיג במחיר שהוא רוצה. סטודיו גלגו כאן כבר שנים למען העסקים הקטנים, ואנו עושים כל שביכולתינו לעזור לכם.

פוסטים נוספים