סרט אנימציה לעסקים

בעלי עסק, שמחים שהגעתם לעמוד שלנו שמוקדש אך ורק לכם! יש לנו בסטודיו גלגו פינה חמה בלב לבעלי עסקים בתחילת דרכם וגם לכאלו שכבר המון שנים בתחום. אנחנו יודעים כמה קשה אתם עובדים בשביל העסק שלכם, וכמה הייתם רוצים להגיע ליותר ויותר לקוחות בדרך הנכונה והטובה ביותר. במיוחד בשביל זה אנחנו כאן, בכדי לעזור לכם! לנו יש את הנסיון עשיר השנים ביצירת סרטי אנימציה לעסקים, סרטי תדמית וסרטונים שיווקיים בכל פלטפורמות הפרסום. אנחנו יודעים את האסטרטגיה הנכונה ואת התהליך הנכון בכדי לגרום לסרט שלכם למשוך לקוחות בצורה הטובה ביותר. 

הצטרפו אלינו בגלגו – למסע מדהים עבור העסק שלכם

הפקת פרסומות
נגן וידאו

גם אתם רוצים סרט אנימציה לעסק?

תהליך הפקת סרטון אנימציה לעסק הוא תהליך מדהים, תהליך ובו אנו מתמקדים אך ורק בעסק שלכם ובהצלחתו.

הצוות שלנו בגלגו כאן כדי לרענן לכם את המדף וליצור לכם את הסרטון הכי טוב שיכולתם לבקש!

 

כיום כשרוצים לפרסם עסק חובה להשתמש בסרטון אנימציה שיווקי בכדי להשיג את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כיום כאשר אנו חיים בעידן האפליקטיבי והמהיר, בו כמעט הכל מנוהל על ידי הסמארטפונים והמדיות השונות. הפתרון הכי טוב בכדי למשוך את הקהל שלכם הוא הפקת סרטון אנימציה.

קודם כל לפני שעושים סרטון אנימציה שיווקי, חשוב להתחיל מרעיון שאותו רוצים להציג ולהעביר באמצעות הסרטון, בין אם מדובר בתחום חדש או מוצר חדש של העסק שלכם, הכל מתחיל מרעיון טוב.

לאחר מכן, הרעיון עובר לצוות הקופירייטרים בכדי שיכינו תסריט איכותי הכולל כמובן את כל האספקטים שמכיל סרטון אנימציה לעסק.

בשלב השלישי, עוברים ליצירת אנימטיק או סטוריבורד, בשלב זה בעצם הופכים את התסריט הכתוב לאיורים בסגנון קומיקס רק ללא מלל, בעצם קומיקס מאוייר בלבד המציג את כל זוויות המצלמה ומיקומי הדמויות לאורך כל תהליך הפקת סרטון אנימציה.

לאחר סיום הסטוריבורד ואישורו על ידי הלקוח, עוברים לשלב עיצוב הדמויות הויזואלי, קונספט ארט, איך יראו הדמויות, איך תראה התפאורה סביבן ובעצם איך יראה כל הסרטון. כמובן שזהו שלב מאוד חשוב והלקוח הוא חלק מאוד מהותי בקבלת ההחלטות בחלק זה.

 לאחר שהלקוח אישר את החלק הזה עוברים לחלק החשוב שהוא אנימציה, זהו השלב שבו הסרט מקבל חיים והופך להיות תנועתי ואנימטיבי, בשלב זה הסרט מקבל צורה ובסיומו כבר ניתן לצרף לסרטון האנימציה את כל האלמנטים הנוספים שבעצם הופכים אותו לסרטון, כמו למשל מוסיקה, קריינות או דיבוב.

זהו, סרטון האנימציה שלכם גמור ומוכן. תהנו!

כאשר אתם מגיעים לנקודה ובה אתם חושבים ליצור סרטון אנימציה שיווקי עבור העסק שלכם, אתם כנראה יודעים בדיוק מהי מטרתו.

מטרתו של סרטון אנימציה שיווקי היא בראשית כל, להגדיל את הכנסות העסק שלכם!

ברגע שאתם יוצרים סרטון אנימציה לעסק, אתם בעצם מראים ללקוחות שלכם עד כמה אתם מתקדמים, ועל הדרך הופכים את הסרטון לויראלי ונפוץ ברשתות המדיה.

הרעיון העיקרי של יצירת הסרטון היא לקדם את העסק שלכם ולחשוף אותו לכמה שיותר צופים, בין אם זה בפלטפורמות המדיה השונות, או ברשתות החברתיות כגון פייסבוק אינסטגרם ולינקדאין.

כיום עם הטכנולוגיה המתקדמת של סרטוני האנימציה, ניתן להפיק כל סוג סרט שרק תרצו.

בין אם מדובר בסרטון אנימציה לעסקים, סרטון שיווקי, הדמיות אדריכליות ועוד', בעזרת כלי האנימציה והתלת מימד השמיים הם הגבול.

להלן כמה סוגי סרטוני אנימציה שניתן להפיק לעסקים:

סרטון שיווקי – סרטון המשווק את העסק שלכם בצורה אנימטיבית דו מימדית וקלילה

סרטון אנימציה – סרטון דו מימדי או תלת מימדי המתאר סיפור קצר ולרוב משלב דמויות

הדמיות אדריכליות – הדמיות תלת מימד המציגות לרוב מבנים אדריכליים כגון בניינים, בתים פרטיים ומשרדים

הדמיות רפואיות – הדמיות תלת מיד המציגות פרוצדורות רפואיות ותהליכי ניתוח באיכות פוטוריאליסטית

הדמיות מוצר – הדמיות תלת מימדיות המציגות מוצר חדשני או פטנט בצורת אילוסטרציה המציגה את פעולותיו.

אלו רק כמה מסוגי סרטוני האנימציה שניתן להפיק לעסקים וחברות, כמובן שהסוגים הם מגוונים וקיימים גם תתי סוגים ועוד סגנונות, וזו היא רק טעימה מהשפע שניתן ליצור ולהפיק בעזרת כלי האנימציה החדישים העזורים להפקת סרטוני אנימציה

כאשר מתכננים לעשות סרטון אנימציה לעסקים, לא פשוט ניגשים ומתחילים לעבוד וליצור סרטון.

קודם כל, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת לפני שעושים סרטי אנימציה לעסקים וחשוב מאוד לציין אותם.

דבר ראשון, צריך להבין את ההבדל, לא כל סרטון אנימציה הוא גם עם פוטנציאל שיווקי לעסק שלכם.

יש שלל תוכנות ליצירת אנימציה מוכנה, אך הן מאוד רובוטיות והפוטנציאל השיווקי שלהם הוא כמעט אפסי, מכיוון שקשה מאוד ליצור שם תוכן מקורי לעסק שלכם.

כשמפיקים סרטון אנימציה לעסקים, או סרטון אנימציה שיווקי, מומלץ להחליט מראש מה אתם רוצים שהסרטון יכיל וכיצד הוא יראה. החלטות ראשוניות אלו, מאוד יעזרו לקבוע מחיר מדוייק לסרטון שלכם.

יש המון לקוחות שחושבים שבכדי ליצור סרטון אנימציה שיווקי, יספיק להם פשוט למצוא תוכנה להכנת אנימציה ברשת ובזה הם יסיימו. זה אולי יספיק לכם ברמה חובבנית בלבד, ללא מסר ברור. אבל זה ללא ספק לא יספיק לכם כדי ליצור סרטי אנימציה לעסקים.

אז איך נקבעים מחירי הפקת סטרוני אנימציה באמת? זה מאוד תלוי באיזה סרט אתם מחפשים. באורך שלו ובכמות הדמויות והאלמנטים שהוא מכיל.

ברור שכאשר אתם מתכננים ליצור סרטון אנימציה לעסקים שלכם, המחיר הוא האלמנט החשוב ביותר שאתם חושבים עליו. אך יחד עם זאת, כדאי לכם להבין בדיוק מה דרוש בהפקת סרטון אנימציה, בכדי להבין בדיוק לאיזה מחיר לצפות.

ישנם המון שלבים בתהליך בניית הקונספט האיורי ושפת האנימציה שיש לקחת בחשבון, וחלקם משפיעים על המחיר.

בסרט המצולם לדוגמא, מספיק צלם ושחקן או שניים ואתם פשוט מצלמים. בהפק סרטוני אנימציה התהליך הוא שונה לגמרי, אין אלמנטים שקיימים ופשוט מצלמים אותם. הכל נבנה מאפס: שפה גרפית ספציפית, תפאורה מדוייקת לקונספט. ולכן, הצוות הדרוש להפקת סרטון אנימציה לעסקים, או סרטון אנימציה שיווקי הוא גדול בהרבה מצוות אפקת סרטון וידאו מצולם.